- Арганізацыя пачатку ўрока
|
Вось званок нам даў сігнал
Працаваць нам час настаў.
Так што час мы не губляем
І вучыцца пачынаем!
- З якім настроем вы прыйшлі на ўрок? (вучні падымаюць картку з тварыкам, які адпавядае іх настрою).
- Я спадзяюся, што добры настрой будзе суправаджаць вас на працягу ўсяго ўрока.
|
- Актывізацыя ўвагі вучняў.
|
- У адным царстве жылі – былі Іван – Царэвіч і Васіліса Прыгожая. Аднойчы Васіліса прапала. Іван – Царэвіч пагараваў і адправіўся на пошукі. Але куды ісці, дзе шукаць? Хто выкраў Васілісу? Мы даведаемся гэта, выканаўшы першае заданне.
|
Вучням прапануецца рашыць прыклады на картках. З адваротнага боку картак запісана літара. Выканаўшы заданне, картка пераварочваецца. Вучні чытаюць слова, якое атрымаецца.
7 + 3 2 – 1 9 – 5 6 + 3 5 + 2 4 – 3
К а ш ч э й
|
- Павядзе Івана – Царэвіча чароўны клубок, але да яго неабходна дайсці праз лабірынт лікаў.
|
- Каліграфічная хвілінка.
- Якая лічба схаваля ў лабірынце?
|
- Вывучэнне новага матэрыяла.
|
- Ідзе Іван – Царэвіч за чароўным клубком. Але яго ўжо чакае Змей Гарыныч. Хто паспрабуе перамагчы Змея Гарыныча? Неабходна зсячы ўсе яго тры галавы.
|
Стар. 51 №3
У сшыткі запісваецца прыклад:
0 + 7 =
- Што абазначае лік 0? (пустое мноства або нічога)
- Колькі неабходна дадаць да нуля? (звяртаецца ўвага на правільнасць адкладання лікаў на пальцах)
- Чаму роўны адказ?
Каменціраванае выкананне прыкладаў ля дошкі.
|
Заданне ў рабочым сшытку
стар. 51 №1
Вучню неабходна самастойна выканаць арыфметычныя дзеянні ў рабочым сшытку.
|
- Дзеці, мы перамаглі з вамі Змея Гарыныча. Ён вартаваў сундук, у якім знаходзіцца меч для Івана – Царэвіча. Але сундук закрыты моцным замком.
- Заком адкрыецца, калі мы з вамі адпачнём і набяромся сіл для далейшага падарожжа.
Фізхвілінка
Гульня “Забаронены рух”
|
- Вось і дайшлі мы да Кашчэя. Ён сустрэў Івана – Царэвіча такімі словамі: “Калі ты змог да мяне дайсці, выканай маё заданне і Васіліса твая! Калі не выканаеш, галава з плячэй!”
|
Стар. 51 №1 (2)
|
Стар. 51 № 4
|
А) Знаёмства з умовай задачы: выразнае чытанне зместу настаўнікам;
- Пра каго ідзе гаворка ў задачы?
- Колькі варон сядзела на суку?
- Колькі варон да іх прыляцела?
- Варон стала больш ці менш?
- На колькі больш стала варон?
- Што неабходна даведацца ў задачы?
Вучням прапануецца дзве табліцы з кароткім запісам задачы.
- Які кароткі запіс падыходзіць да ўмовы задачы?
Вучні запісваюць кароткі запіс у сшыткі.
- Калі вароны прыляцелі, то якім арыфметычным дзеяннем рашаецца задача?
Запіс рашэння задачы ў сшыткі.
- Колькі варон стала ўсяго?
|
- Пра каго ідзе гаворка ў задачы?
- Колькі сарок сядзела на суку?
- Колькі сарок да іх прыляцела?
- Сарок стала больш ці менш?
- Што неабходна даведацца ў задачы?
Дапоўніць кароткі запіс задачы на картцы.
Сумесны перанос кароткага запісу ў сшытак
- Калі сарокі прыляцелі, то якім арыфметычным дзеяннем рашаецца задача?
Запіс рашэння задачы ў сшыткі.
- Колькі сарок стала ўсяго?
|
5. Замацаванне атрыманых ведаў.
|
Самастойнае выкананне ст.51 №4
Праверка пры дапамозе матэматычных веераў.
|
Каменціраванае рашэнне прыкладаў з картак.
|
6. Вынік урока. Ацэнка ведаў вучняў.
|
“Ну, Іван, забірай Васілісу, - сказаў Кашчэй. – Толькі спачатку здагадайся, дзе яна. У мяне 3 башні. Першая башня пусная. Васіліса не ў самай высокай башні. Дзе яна?”
- З якім настроем вы заканчваеце ўрок?
|
7. Дамашняе заданне
|
Стар. 50 № 3 (1-2 слупкі)
|
Стар. 51 №2
|